onsdag den 24. april 2013

Love on its worst

Ja, det er nu at i har læst indlægs titel og tænker " Åh nej, enten er det her sådan en " Uh hele mit liv er perfekt" eller så er det en " Fuck kærlighed, det hele er noget lort"". Ja Det kan i vel til dels godt have ret i? Men for en gangs skyld så vil jeg ikke tale om mig selv, ja kæmpe surprise. det sker sgu næsten aldrig hva?

For det første vil jeg gerne forklare hvorfor jeg lige præcis skriver dette indlæg. Da jeg kender mange personer som kan tro det er rettet direkte mod dem. Dette er ikke ment i nogen hån eller noget, jeg analysere blot situationen og kommentere på den. Hvis du synes den har stødt dig så sig endelig til. Jeg gør nok ikke noget for at ændre det, men jeg skal nok give en kop kaffe og en snak... Eller en bajer... eller 2....

Nå men kærlighed er omkring os hele tiden! Vi ser den sgu hvor end vi går hen, nogle gange er det gammel kærlighed, som når to bedsteforældre går arm i arm. Andre gange er det ny kærlighed hvor man kan se de små drenge hive pigerne i rottehalerne fordi de synes pigerne er søde.
Dog er der også ulykkelig kærlighed! visse gange så virker tingende sgu ikke helt. Det er her jeg vil bruge mit første eksempel. Min meget gode veninde ( som vil forblive anonym) går igennem en lidt hård tid. Jeg skal ikke komme ind på alt for mange detaljer, men skal vi ikke bare sige at hun ikke har det nemt? For nogle gange så er kærlighed sgu noget lort, virkelig! Nogle gange sidder man bare tilbage, føler sig voldtaget og taget for nar. ( Altså voldtaget på den der virkelig øv måde, du ved... sådan ligesom DSB gør)
Nogle gange så rejser personen man elsker. Nogle gange skrider de bare, ikke altid har de lyst til det, men måske har de bare brug for det? Men der skal man huske, at hvis man virkelig elsker en person. Så skal man sørge for at de gør det, som er bedst for dem. Og især at de gør det som gør DEM glade. ikke DIG.

Nu til en helt anden slags kærlighed... Den kærlighed hvor man er i tvivl.... Man ved ikke hvem man vil, og hvem der vil dig. Man er lidt for bange for at tage nogle chancer, men alligevel vil man ikke stå og se på. Dette er den kærlighed som man brokker sig over til sine venner, og de bare ryster på hovedet og siger " Det skal nok gå, du finder ud af det". Og det gør de sgu kun fordi de har ret... Det skal nok gå! Og man finder altid ud af det....
In the end everything is good. If  it is not all good, it is not the end yet.

Som altid smækker jeg et lille "soundtrack" til indlægget. og ja.... GAIJO er et fantastisk band, og de får meget dybe ting til at lyde noget mere hyggelige... det behøver jo ikke alt sammen at være helt emo, selvom det er et lidt sørgeligt emne!
Kærlighed kan også være noget smukt,også selvom det er en smule sørgeligt.... Hey hele livet er jo smukt, nyd det! Hvis det ikke virkede, så var det nok for det bedste! På den anden side... Når man bare ligger inde i et mørkt værelse og græder lidt for sig selv ( Ja jeg snakker især til jer piger) så vil man nogle gerne have noget stille og melankolsk. Ja er der noget The XX kan, så er det sgu det!

Hav en god aften, og held og lykke med det der kærligheds noget!

/Luca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar