mandag den 20. maj 2013

Once again...

Åh gud! Its alive! Ja jeg ved godt jeg har været en nar og jeg ikke har blogget i uendelig lang tid. Men det vil jeg gerne rette op på nu. Dette betyder dog ikke at jeg nødvendigvis gør det, men det er min hensigt at lave om på manglende blogindlæg!
Her til aften har jeg en af de aftener som så mange andre. Hvor man sidder på sit værelse, med så lidt lys som overhovedet muligt, man sidder tomt og ser ind i en pc skærm, imens lav musik stille fylder værelsets tomme luftrum... Man sidder og kan ikke tage sig til at gøre andet end at surfe rundt på tumblr ( Jo jo han har sgu en tumblr! Hvis i lyster kan i da checke den ud, den er jeg nu relativt aktiv på. http://micieli.tumblr.com/
Man sidder helt stille, man kan ikke få sig selv til at gøre noget, man magter næsten ikke engang at trække vejret. Okay altså det skal heller ikke lyde helt emo agtigt, men i ved hvad jeg mener! Man sidder bare fortabt i sine egne tanker, og har det faktisk helt godt med det!
Sidder og tænker på alt, på at sommeren snart nærmer sig. At om lidt under en uge render man rundt i en konstant alkohol trance og forsøder livet lidt med de dejligste folk fra henholdsvis Gymnasium og Efterskole. Ja det hele lyder så dejligt og sommerskønt. er det overhovedet et ord? Åh jeg gider ikke engang tænke over det nu.
Jeg sidder nu på mit værelse, intet lys udover det lille lysende æble på min computer, og det gule lys som så smukt skinner fra min højtaler. Jeg sidder og tænker på alle de dumme ting jeg har gjort i den sidste uge. De sidste to uger faktisk! Alle de fejl jeg har gjort mig, de fejl jeg har gjort mig fordi jeg ikke har tænkt mig ordenligt om. Som så frygteligt mange gange før... Men for en sjælden gang, ja så tænker jeg faktisk at det måske kan såre andre folk, at jeg ikke tænker mig om. Og det er jeg sgu ikke glad for... Nej det betyder selvfølgelig ikke at jeg bare ændre mig og begynder at tænke mig om! Nu skal vi alle sammen lige være realistiske!!! Nej nej, det betyder bare at jeg nok hellere må undskylde hvis jeg virkelig fucker noget op, og det har jeg også i sinde at gøre... Men jeg har efterhånden opfattet hvordan folk kan behandle en, selvom de faktisk godt kan lide en... Men for nogle folk er det meget svært at vise tillid, at tro fuldt og fast på en person... Og ja er der nogen i verden som kender til denne følelse, ja så må det sgu nok være mig. Altså når man tænker på min far og alt det der... gud ja den historie har jeg ikke fortalt endnu, jamen den kommer nok i morgen så! eller onsdag... Who knows?!
Mange ting holder jeg ikke fast i, sådan som at blogge fast osv. Men er der noget jeg altid gør, så er det at give en lille bid musik når jeg endenlig blogger! så den får i sgu også her! God mandag/tirsdag... og hold jeg muntre! 

 Denne sang har jeg hørt utroligt meget i denne weekend, måske er det fordi den passer godt på hvordan jeg har det lige pt, og selvfølgelig fordi den har et lækkert reggae strum!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar