søndag den 7. april 2013

Koklokke edition!

Ja, jeg sidder en søndag aften og skal til at lave aflevering. Som altid høre jeg højt musik for at motivere mig, og pludselig går det op for mig! Jeg skal da finde nogle af de "bedste" numre hvor man bruger koklokke? Ja i skal virkelig ikke spørge mig hvorfor, men lige på det tidspunkt synes jeg det var en fantastisk ide!

LCD Soundsystem er jo for fede! De er så skide funky og de er jo bare fede til at " chille" til.... Og helt ærligt det er en sang om at de høre daft punk + der er koklokke! Den er jo for lækker!!! Som sagt før, så har jeg en utrolig underlig musiksmag! Og dette er endnu et eksempel på dette. Jeg elsker virkelig The Wong Boys, lige netop fordi de er så skide underlige! De har de vildeste numre til at gøre rent til ( Det er noget som skal prøves) Og man sidder og rocker med uanset hvilket humør man er i! Hvis man er til lidt larm så hør det da lige!
   
 Når man tænker koklokke så tænker man retro og underligt, så er det jo næsten et synonym for Beastie Boys, så de skal da med!
   
 En sang som samtlige unge som ældre har fyret den af til er da den her! Ja måske man ikke lige lægger mærke til koklokken, den er der skam! Det er rigtigt nok! ( Især i omkvædet hvis i ikke tror mig)  
 Ja en lille Prince sang skal da med! Jamen uanset hvad han røre ved så bliver det til guld, man kan sige hvad man vil om ham. Men han har sgu haft lavet nogle cool numre!  
SÅ! Jeg ved godt den er gammel, men det er jo verdens mest berømte koklokke! Hvis i ikke kender den ( FY! Det burde i altså!) Så spørg jeres forældre og jeg er sikker på at de vil fortælle det! ( Hvis jeres forældre er bare lidt som mine så begynder de også at lave den kiksede dans, bare vent og se! )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar