tirsdag den 19. marts 2013

Tyler The Creator + When Saints Go Machine

Ja ja ja! Hold nu kæft det bliver en god tid vi går i møde! Ikke nok med at When Saints Go Machine kommer med noget nyt. Pladen har fået titlen 'Infinity Pool', og er ude den 20. maj.  
 Det har nogle super fede afslappende toner som kan fryde næsten hver slags dag! Det er meget følelsesmæssige sange som både kan reflektere det melankolske men også det mere glade. Hvis i har glemt hvordan When Saints Go Machine lyder, eller aldrig har hørt dem før. så er der en lille bid musik her!
   
 Tyler The Creator kommer nemlig også med nyt! Ja jeg går lige fra den ene genre til den anden! Tyler har nogle super fede tracks hvis man altså er til noget meget dystert hiphop/rap. Tyler er kendt for at man ikke kan regne med ham, og at han er helt sindssyg. Men det er jo sådan en rigtig rapper skal opføre sig! Tylers nye plade kommer til at have en masse lækre gæster som fx: Frank Ocean, ( Som jeg absolut forguder!)Earl Sweatshirt. Danske Coco O og mange mange flere! Det bliver helt sikkert et fantastisk album og det kan man klart se frem til! Selvfølgelig skal i også høre hvad Tyler har lavet, her få i hans meget kendte " Vittighed" og derefter en sang.  
 Ja hvis i ikke forstår den, så skal i ikke tænke mere over det. Jeg tror den er meget intern. Hvis du derimod forstår den, så kan du sikkert se det sjove i den!  
Her er Tylers sang " Yonkers" Ja jeg ved at der sikkert er massere af jer som kender til Tyler, og i vil nærmest skrige ad mig fordi jeg ikke give andre sange. Men hey! Hvis i kan lide det, så søg da på ham og find selv lidt! (Jeg synes personligt han er for vild, men man skal dog være i det rigtige humør!)
Gud ja! Jeg glemte helt at sige noget om det kommende album! Albummet kommer til at hedde "Wolf" ( Ja i know, surprise surprise! Det vil man jo aldrig kunne have gættet!)
Og den udkommer d.1 april! Det bliver voldsomt! 

/ Luca

Husk at like tankemylderet på facebook http://www.facebook.com/Tankemylder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar