onsdag den 20. marts 2013

Northside part 2

Så kommer der lidt mere lækker musik som kommer til Northside festival!
Jeg kan ligeså godt afsløre at jeg kommer ikke til at kunne have resten af de bands som kommer i dette indlæg, så der kommer sgu nok et til!
Det skal siges at dette er hvad jeg personligt synes er kunstnerens "bedste" sang. Dette er svært at vælge da mange af kunstnerne har lavet en del sange, jeg vælger også den sang som jeg synes beskriver kunstneren bedst


When Saints Go Machine! Dette er et helt fantastisk band! Hvis i ikke allerede har købt albummet konkylie så anbefaler jeg stærkt at i gør det! Dette er en af de albums jeg har hørt mest i sommerferien, da mange af deres sange passer perfekt til det danske sommervejr. ( En lille sjov ting som musiknørden lagde mærke til, er at de bruger samme melodi i denne sang. Som filmen KillBill bruger i "The whistle song") HELT NYT! When saints go machine har netop i skrivende stund annonceret et nyt album! Dette kan i helt klart se frem til! CDen kommer til at hedde Infinity Pool. og har release d. 20 maj. The Eclectic Moniker! Hvis der skal være en stemning af sol, sommer og lækre fester. Ja så er det godt nok ham her man skal lytte lidt til! I har sikkert hørt den her sang så mange gange før, da den er blevet skamspillet på P3. Men det gør jo ikke ligefrem sangen dårlig! Fun! For at være ærlig så bryder jeg mig ikke rigtigt om Fun. Men størstedelen af min omgangskreds skråler glad med på deres sange! Så de må da have et eller andet som de gør rigtigt! Man kan ikke benægte at de har en utrolig gennemtrængende vokal, og ikke mange sangere kan gøre det trick efter! Nephew! Gode gamle danske Nephew! Jeg var en kæmpe fan af deres gamle musik! Jeg elskede den måde at de mixede dansk og engelsk sammen i en symfoni af god lyd! Det nye Nephew går og laver er meget anderledes, men hver sin smag! Her er efter min mening deres " bedste" sang ( Dette er også deres kendings sang, hvor alle folk tager lys-sværd frem til deres koncerter, det skal helt klart opleves! )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar