torsdag den 7. marts 2013

Torsdags soundtrack vol 2 ( Hipster music)

Så så! I skal ikke tro at jeg ikke holder mine aftaler ( Haha joke, det gør jeg sjældent!)
Men her kommer der så nogle sprøde soundtracks til jeres torsdag aften! Der er gået meget Hipster i denne udgave, så bær over med det. Det skal siges at det er nogle gamle numre, men eftersom at i højest sandsynligt ikke kender dem, så gør det jo ikke forfærdeligt meget!



Jeg ved godt jeg sagde hipster, og noget i ikke kendte... Men jeg er helt vild med det her nummer til at starte med... og det er lidt sjovt da det er, ja... unikt på så mange måder! Hun kan sgu noget hende Ellie!

Skønne dejlige The XX. Jeg kan slet ikke få nok af dem! Det er helt klart en af de album jeg har hørt aller mest, jeg kan slet ikke få nok! Alt hvad de laver har en skøn melankolsk melodi og man kan ikke andet end at falde i staver over deres skønne tracks  
 Hvis der er noget der slår The XX i afspilninger på min itunes. så tror jeg kun lige det er The Weeknd, dette er en af de "mindre kendte" sange. Men jeg er helt vild med den! Giv den et lille lyt!  
 Det skal bestemt ikke være en hemmelighed at jeg høre utrolig meget "underligt" musik. Og jeg elsker det også i den grad! Denne sang er skøn at sidde og stene til, måske høre den inden man går i seng eller lign? Den giver mig ihvertfald sådan en rolig og god følelse!
Dette er den ultimative sommersang! Jeg elsker det her band! De er så skønne! De har godt nok ændret meget stil efter deres første sang. Men det kommer jeg sikkert ind på senere! Når jeg høre dette fantastiske track så tænker jeg straks på sol, sommer og smukfest! Skal i have et Happy go lucky track, så er det klart dette! (Bonus info! De er danske. og de varmede på et tidspunkt op for The Wong Boys her i Horsens, den vildeste koncert jeg nogensinde har været til!)  
 Det er altid godt at slutte af med noget godt, som man kender! Kashmir er et af mine ynglings bands, og da de lavede dette track til Det Elektriske Baromenter blev jeg ovenud lykkelig! Jeg er helt vild med det, og det skråler nærmest " SØNDAG AFTEN!". Det kan kun give en god afslutning på en eller hektisk dag.  
 Det var alt for denne lillefredag! Serien fortsætter næste uge, Hav en god aften og pas godt på jer selv! Husk at i kan "like" facebooksiden og følge med når der kommer nye indlæg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar