søndag den 10. marts 2013

Bloody bad blogging?



Altså, jeg sad lige og tænkte på hvorfor fanden jeg blogger... Jeg tænkte på hvor talentløs jeg er til alt, ( nej nej dette er ikke en af de der selvmedlidenhed indlæg, bare rolig! Men helt ærlig, jeg tager jo hverken billeder eller ser hamrende godt ud. Og min stil er jo heller ikke verdens fedeste)
Men så kom jeg sgu i tanke om det! Jeg blogger fordi at jeg har lyst til at komme ud med alt det skrald som hober sig op i min hjerne. " Åh hvordan Luca? Fortæl mere!" Jo pænt at du spørger. Altså, mit liv er jo ikke jordens mest spændende. Men jeg har altid haft evnen til at gribe tingende " Anderledes" an. Så jeg tænkte at måske kan det være humoristisk at læse!
Jeg kommer altid sindsygt meget på sidespor og det gør jeg også nu! Det jeg faktisk ville snakke om, eller skrive? Arg jeg tror det er at skrive... Jo det er jeg ret sikker på!
Anyway! Jeg overvejer lidt at flytte min blog over på Wordpress eller Bloggersdelight. Jeg har ingen konkret erfaring med nogle af dem. Men jeg tænkte lidt at det kunne jo ikke blive dårligere end det er her! så hvorfor ikke?`
Derudover har jeg tænkt mig at gøre denne blog hovedsageligt til en musik blog. Det ved jeg godt at den allerede er, men jeg vil bare gøre det officielt bare for at det er gjort!
Har du. Kære læser, måske nogle tips, tricks eller råd ang blogindlæg eller bare om hvilken slags blog jeg skal bruge? ( Blogger, Bloggersdelight, Wordpress) så skriv for dælan da! Jeg elsker at få en besked eller to, så smæk dem ind på facebook! http://www.facebook.com/Tankemylder


Nå! Tilbage til musik, da det sikkert er derfor du er her!
Lige for tiden har jeg en blanding af nyage hipster musik. Og jeg er blevet helt vild med britiske kunstnere! Altså det lyder jo for fedt næsten alt hvad de laver!
Så jeg smækker lige nogle af de britiske kunstnere som jeg høre mest, nedenfor!
Dette vil selvfølgelig gælde som dagens soundtrack! Hav en god aften og pas på jer selv!







Altså jeg elsker Ben Howard, og han har en helt fantastisk stemme! Dette cover er helt vildt! Hvis man altså kan lide hans version af et canadisk popnummer!  
 Kate Nash er jo også helt skøn! Jeg stod lidt mellem at linke hende eller Lilly Allen. Men jeg synes at Kate Nash er lidt mere passende lige nu.  
 Altså hvis der er noget som skriger " Britisk sanger" Så er det sgu Vampire Weekend! Især med deres Oxford Comma!  
 Oh noget så skønt som Artic Monkeys! De er blevet spillet konstant i mine højtalere til alt fra skiferie til løbeture. Den sprøde stemme og det upolerede guitarspil, det er jo lidt lækkert, på den rå måde  
 The Streets hørte jeg utrolig meget nede på mit arbejde, inden jeg blev tjener. Det var den eneste CD vi havde i køkkenet på det tidspunkt. Jeg synes det er fedt at de er så skide ligeglade med at de ikke kan synge, at de heller ikke kan rappe. At de bare snakker som det passer dem ind over deres tracks. (det er fedt at have noget rap der er melankolsk på en ikke cheesy måde! ) Igen det der med "britisk rap" Ja jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal kalde den her sang, men jeg synes den er fed! (Ja lige for at give jer et lille chok, så skulle man ikke tro han er på alder med mig, vel?) Altså enten kan man lide sangen, eller så kan man ikke. Men jeg synes bestemt man skal give den en chance!  
 The Kooks, jeg har en veninde som ville slå mig ihjel hvis jeg ikke også tog dem med, så her er de! De har en virkelig fed " Feel good" stemning ved dem!

1 kommentar: