søndag den 3. marts 2013

At vågne klokken 17 en lørdag...


Kender i det, at i sidder der hjemme en fredag aften... Har ingen planer, regner egentlig bare med at slappe af. Men så får man opkaldet " ØHHHh Hallo?!?! Luca?... Jeg kommer hjem til dig nu, og så tager vi i byen"... Ja jeg har efterhånden oplevet det så mange gange, at jeg bare begynder at klæde om med det samme så jeg er parat.
Denne gang gik turen til Vejle, for at være ærlig var jeg ikke specielt meget i fest humør. Men jeg havde jo ikke andet at tage mig til? Så efter at sidde 1½ time på en sindsyg kold banegård fordi trunten som jeg skulle følges med ikke kunne gøre sig klar hurtigt nok, så ankom vi endelig til Vejle. Der stod der så to dejlige fyre! ( Shoutout til Phillip og Joe  ) De havde jo lidt hostesaft med, og derefter smuttede vi derefter i byen! Meget skete så utroligt hurtigt, men hurtigt rendte vi ind i gode gamle slikmutter ( AKA Mette Joe)
Altså jeg kan ikke sige hvad der skete, men hold nu kæft vi hyggede os! Jeg kan huske nogle glimt hvor vi spillede beer-pong... Men hvem der vandt kan da vidst være lidt ligemeget når man er sammen med de gamle fra Ågård!
Det ene tog det andet, og vi tog et tog hjem klokken 03:20... hvordan vi kom der hen, og hvordan vi kom hjem fra banegården er en helt anden historie! ( Det siger jeg fordi jeg har ingen fucking ide om hvad der skete)
Men hende min veninde fik lov til at sove ved mig, da hun skulle med et tog klokken 8... Så da jeg vågner ved at hendes alarm går igang og jeg nærmest ikke ligger i min egen seng, kan jeg godt mærke at jeg nok skal blive hjemme og sove lidt længere. Kort tid efter ( Ja det troede jeg det var, jeg fandt så ud af at klokken var 12 der...) Der bankede det på og det var nogle søde piger som spurgte om jeg ikke ville have brunch... (det skal siges at jeg efterfølgende ikke kan huske det her, men jeg har fået det fortalt! )
Vent... Hvor fanden ville jeg hen med den her historie? Den er sgu da skod kedelig at sidde og læse igennem? Ej jeg gider ikke engang selv at læse det hele, men hey den her blog er jo mit tankelort! Det er måske underholdende, måske er det ikke... Der er jo også nogle som kun læser min blog for at få noget musik...
Nå ja! men jeg faldt i søvn igen... og jeg sov... længe.... rigtig længe... sådan... længe! Så vågnede jeg fra min lille koma til 5 ubesvarede opkald, et par smser og en helvede masse snapchats! ( Hvis i vil sende mig snaps skal i være meget velkommen til det! Mit navn er Lucams)

øhm... Altså for at være helt ærlig så har jeg virkelig tabt tråden nu! Men jeg er sikker på at nogen finder det her underholdende, så nu stopper jeg bare mig selv og lægger noget musik op!


Så weekendens soundtrack... hmm... Jamen... øhm... ej den er sgu svær at vælge, men jeg tror det bliver den her!


Den her passer perfekt på min lørdag! Sådan helt ekstremt godt! Og jeg hørte den hele lørdag, så det passer sgu da meget godt! Skøn sang hvis i nu lige havde glemt den! 
Ha her fik i sgu lige et " åh jeg er grim og jeg gider ingenting med tømmermænd en lørdag aften og jeg er lige stået op" Gud det ville være et langt hashtag....  
Like min blog på facebook her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar