fredag den 29. marts 2013

Work work!

Åh gud! Jeg har jo en forfærdelig følelse når det ved at være... hvad, 9 dage siden jeg sidst har blogget? Men jeg har mine gode grunde! ( Gu har jeg ej, men jeg synes bare det lyder bedre!)
Altså for det første, så har jeg jo ferie ligesom alle andre. Og ligesom alle andre studerene har min ferie været gået ud på druk og druk, og derudover arbejde!
Gud ja! Jeg har slet ikke fortalt om mit arbejde før, jamen her kommer det så!


Ja hvis i er bare lidt kendte i Horsens, så har i sikkert set denne bygning før. Ja og det er så her jeg arbejde, her jeg står og gør mig selv til grin, og ikke mindst her jeg bruger det meste af min tid! 
I kender sikkert også den lidt større udgave

Ja. Det er så her jeg arbejde, hvorfor skal i ikke spørge mig om... Jeg gætter på de godt kan lide måden jeg er på? For jeg har trods alt arbejdet der de sidste 3 år. Dengang var det trods alt meget ude i køkkenet som opvasker, men efterhånden kom jeg mere og mere ud foran, og nu er jeg så at finde ude bag bardisken og nede på Granbar.
" Luca, oplever man ikke bare de vildste ting når man arbejder i sådan en cafe?" Øhm, jamen det var da et meget godt spørgsmål ( Ha! Det er kun godt fordi det faktisk var mig selv der stillede det) Men jo der sker da nogle spændende ting, som fx når Nephew holder VIP fest oppe på 1. sal.
Når man møder en tidlig lørdag morgen og får at vide at man lige skal gå ud med kaffe til Casper Christensen. Det er da lidt underligt, men hurtigt bliver det en del af ens hverdag!

Men det jeg vil sige er: Hvis i ser en eller anden ung hipster vade rundt med sådan en kop her:
Ja så kan i lige tænke "Hey! Det er da vidst der Luca arbejder!"
Og i skal selvfølgelig altid være velkommne til at komme ind og hilse på! Det er jo altid hyggeligt

Men som et hvert indlæg på min blog, ja så skal i da også have et lille stykke musik eller to med på vejen! 

" Jamen Luca hvorfor har du dog valgt den her sang?" Jo!  Det har jeg af to grunde. Den ene er at det er sådan noget musik som man ofte kan komme til at høre når man sidder inde på Granbar en kedelig grå lørdag. Og den anden er, at det er jo en møg dejlig sang!




Og ja den næste er egenlig bare fordi jeg elsker The Weeknd. Og denne sang har jeg efterhånden lukket granbar ned til, en del gange! 
Ja jeg ved godt at der er nogle som ikke bryder sig om Drake, og det er også fint nok. Men jeg synes dog at man lige skal give sangen en chance! Det fortjener den da! 


Hav en god weekend og fortsat god påske
/Luca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar