onsdag den 13. marts 2013

En kærligheds historie

Jeg har set dig så mange gange før. Jeg går forbi dig næsten hver dag, jeg kan ikke lade være med at tænke på dig, jeg tænker faktisk konstant på dig! Jeg kan bare ikke tage mig sammen til at tage hen til dig, og det er som om din fyr også er lidt overbeskyttende. Men for at være ærlig så er du jo også lige til at spise!
Mange uger er gået nu, jeg ser dig næsten hver dag. Vi får dagligt øjenkontakt, men jeg har aldrig nosset mig sammen til at gå hen til dig. Måske er jeg ikke god nok? Måske har du fundet en anden?
Når jeg hører kærligheds sange så tænker jeg straks på dig, jeg kan faktisk ikke tænke på andet end dig! Du er alt jeg vil have! Så i dag efter skole. hvor jeg mødte dig som så mange gange før, der skete det! Jeg gik hen til dig! Din fyr så surt på mig, og spurgte hvad jeg ville.... Jeg kunne næsten ikke fremstamme de ord, men jeg fik mumlet noget i stilen med " Øhm, en fransk tak" Og endelig kunne jeg smage dig! Aldrig før har en hotdog været så god! Endelig var vi forenet, og det vil vi være ihvertfald i 12 timer! Hvor er jeg glad for at jeg fik det gjort!

Ja. Jeg har lige skrevet en kærligheds historie om en fransk hotdog! Men helt ærligt, når man er sulten gør man jo nogle skøre ting!

Så jeg tænkte at jeg ville give jer et lille lækkert sommer love track!

Ja okay, der fik i mig! Det var bare en undskyldning for at spille noget Ed Sheeran! Men helt ærligt, han er jo fantastisk. Og man kan ikke andet end at elske den blide guitar, hans vokal er jo heller ikke helt hen i vejret?

God aften
/Luca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar