torsdag den 28. februar 2013

Musik Musik og lidt mere Musik!

Ja! Det er sgu ingen hemmelighed at jeg er en super kæmpe musiknørd! Jeg elsker det og bruger alt for meget tid på det!
Jeg synes at jeg ville lave et blogindlæg hvor det kun er musik og ingen "sjove" historier om mit liv. Jeg ved at det kan være lidt voldsomt at man bare bliver voldtaget af dubstep når man regnedede med at man ville høre noget blues, så derfor skriver jeg kort til hver af de få sange jeg deler her, hvilken slags det er. Og ikke mindst hvem de minder lidt om! ( Hvis det altså kan lade sig gøre!)

Denne sang er en stille og rolig en. Tror det nærmeste man kan sammenligne den med er Tina Dickow? Muligvis?



Den her er mere ligesom Fallulah, Den er "Stille" men der er stadig gang i den!



Dette er et fantastisk dancechart nummer! Hvis i kender Camille Jones vil i sikkert kunne lide det her! Det har en underjordisk fransk lyd til det, og det bliver helt klart stort!


Ja, Dette nummer kan jeg sgu ikke skjule! Jeg elsker det! jeg er helt pjattet med det... Den meget John Mayer guitar til den lækre britiske vokal! Det er helt vildt lækkert det nummer. Jeg tror bedst jeg vil kunne sammenligne dem med " The Kooks" Hvis i ikke kender dem, men kan lide denne sang, så check dem ud med det samme! ( Man kan dog stadig høre det en stille torsdag aften! )




Ja! Der skal jo være lidt til alle jer " Bassheads" der ude! Som sagt er jeg en totalt musiknørd og jeg elsker ALT slags musik, så lidt DNB og dubstep er der jo plads til! Hvis i ikke kender modestep og i kan lide denne slags musik så tjek dem ud, de er alt for vilde!
(Denne sang er nok ikke lige noget for din mormor, hør den i et headset og start dit eget lille raveparty der hjemme!)



Den her er lidt ligesom den ovenover. Den er ikke ligeså grov i det, og noget mere for sjov! Men jeg synes den er meget fængende! 
Hør den hvis du er en " Bassline Junkie"!


Mere Musik og andre blogindlæg på facebooksiden
http://www.facebook.com/Tankemylder
(Billedet har intet med noget at gøre, men det er jo skide sødt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar