lørdag den 23. februar 2013

Would you rather?

Tja, jeg har ingen ide om hvordan det her bliver modtaget. Men det her er hvad jeg har tænkt mig:

Jeg søger lidt rundt på nettet og finder nogle " Would you rather?" derefter skriver jeg mit svar og en lille begrundelse, jeg har en ide om at det kunne blive lidt underholdende. Men det må vi jo finde ud af!
Here goes nothing:

"Gifte dig når du er 10 / Aldrig gifte dig?"
Hey! Det her er jo sindsygt nemt! jeg vil nok vælge aldrig at gifte mig. Ikke at der er noget i vejen med dem som bliver gift, men det er bare ikke lige min kop te. Plus at det der med ring er slet ikke mig! 


"Stikke dig selv i maven med en kniv på 12cm / skære enderne af alle dine fingre"
øhm... Altså den er lidt sværere.... Jeg tror ikke jeg vil skære enderne af alle mine fingre, for dermed er det utroligt svært og smertefuldt at spille ukulele ( og skrive blogindlæg selvfølgelig!)
Så jeg vil nok stikke mig selv i maven, jeg gætter på jeg lige vil undersøge hvor man skal gøre det først!


" Vil du helst være hovedpersonen i Family Guy / Southpark"
Altså. jeg elsker begge serier, men hvis man tænker på hvordan omstændighederne er, så vil jeg helt klart vælge Family Guy, for altså hvem har lyst til at dø i hvert eneste afsnit af Southpark? og det er helt klart ikke sjovt at skulle være med i " The human centipede" bare fordi Southpark skal lave en parodi af det. ( Ja nu fik i lige nogle dejlige billeder i hovedet hva?)
Plus at rollen som Brian, Stevie og muligvis Quagmire ville da ikke være helt ringe! Jeg tror faktisk jeg ville passe perfekt i de roller! 


" Vil du helst spise 10 hovedretter foran sultne afrikanske børn / Stjæle penge fra en gademusikant" 

Altså for det første er jeg jo en lille fyr, altså de vil næsten ikke kunne se at jeg ikke var en af dem hvis jeg valgte den første. Derudover tror jeg virkelig ikke jeg vil kunne spise 10 hovedretter i træk!
( Hvorfor tænkte jeg lige på noget med fugleunger og hvordan børnene også vil kunne få mad... ej puha!)

Så jeg vil nok vælge at stjæle penge fra en gademusikant, og hvis det var en med panfløjte ville jeg fucking nyde at nakke hans penge! Ikke at jeg har noget imod folk der høre panfløjtemusik  så længe at de ikke tvinger mig til også at høre det! 


"Vil du helst tale som Yoda / trække vejret som Darth Vader?"
Altså... Det ville være ret nemt at undskylde den der Darth Vader ting, for man kunne bare sige man havde ekstrem astma og folk ville ikke undre sig. Dog tror jeg det kunne være meget sjovere at tale som Yoda. Og det ville give så mange ekstra bonus points ved drengene hvis man kan score, imens man taler sådan!

"Vil du helst være en haj / Være en delfin?" 
Altså, en delfin er jo bare en svanset haj... så klart vil jeg være en haj! Nej vent.... Vent nu lidt.... Ja jeg tænker imens jeg skriver det her, og jeg gider ikke til at slette det. Men jeg tror faktisk det kunne være federe at være en delfin, for der har man stadig menneske kontakt. Og det er noget med at delfiner og mennesker er de eneste som har sex for nydelse.... Jo jeg skal helt klart være en delfin! 






Jeg har ikke helt glemt det! så her får i dagens soundtrack!
Denne her er lidt elektronisk og dubstep ish siger folk.


Hvis dette ikke lige er jer. jamen så er der da en mere stille og hyggelig sang. hver sin smag ikke?  
Den her er jo vildt skøn! I kender den sikkert da den er blevet spillet lidt i radioen osv. Men det gør den ikke mindre god!


Et lille link til min facebook side http://www.facebook.com/Tankemylder
Der vil være opslag når der kommer et nyt indlæg på bloggen! så check det ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar