mandag den 25. februar 2013

Agnes og Bernhoft!

Åh gud nu er min mandag da lige reddet! man sidder i en kedelig engelsk time, og tænker at man da lige kan se på Smukfest programmet. Det normale hvor man kan sidde og drømme sig hen til sommeren og alt den dejlige musik, de skønne venner og de kolde ( HAHAHAH som om de er kolde, de er jo håndvarme) bajer.
Der så jeg så at både Agnes Obel og Bernhoft er sat på festivals plakaten! Dette er helt vidunderligt! De er begge to helt vidunderlige kunstnere og jeg kan ikke vente til at se dem! Jeg glæder mig nok mest til Bernhoft da jeg ikke har set ham før, hans musik minder mig meget om " Yoav" ( Jeg skal nok linke nedenunder hvis i ikke kender ham) Det er vildt hvor meget man kan gøre blot ved brug af en guitar og en loop pedal!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar