fredag den 22. februar 2013

Lille fredag?

Åh gud! Jeg lavede den fejl som så mange gymnasium elever laver i løbet af en måned. Man tænker " Hey torsdag! der er der sgu da billige øl og sprut... skal vi ikke lige tage en tur i byen?!" og der skal man altid svare nej! og det gjorde jeg også denne gang, så en halv time senere sad jeg nede i byen og drak med nogle venner.
Altså jeg vil gerne sige til at starte med, jeg har haft en super hyggelig aften og alt var godt! Men hold nu kæft man fortryder det dagen efter, også selvom man går " tidligt" hjem i forhold til de hårde tøser som drikker hele natten.
Men som nogle sagde, så er jeg jo sådan en ansvarlig en. HAHAHAHAHHA ja jeg syntes også det var utroligt sjovt!

Dette var et billede om hvordan jeg havde det igår aftes.











Derimod nu når jeg sidder i skolen til en uendelig lang engelsk time, så har jeg det mere sådan her:



Jamen det var nu alt for en lille mig der sidder og gemmer mig bagerst i klassen med en masse tømmermænd.
P.S! Jeg har ikke glemt det der med musik, så i får da et lille tømmermænds track til sådan en dejlig fredag!





Det er en gammel sang, men det ændre ikke på den er skøn! og den ukulele er jo et skønt instrument!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar