onsdag den 20. februar 2013

Verdens dårligste blogger?

Jeg har hermed udnævnt mig selv som verdens dårligste blogger, jeg kom lige til at tænke på at jeg ikke har blogget i satans længe, jeg har verdens grimmeste design, jeg har ingen rød tråd i mine oplæg, og min grammatik er forfærdelig. Men jeg blogger sgu alligevel, ja ingen ved hvorfor jeg bliver ved med at prøve. Jeg tror ikke at jeg har én læser som jeg ikke kender personligt, men for at være ærlig er jeg lidt ligeglad! Men kære læser, hvis du ikke kender mig personligt, må du meget gerne give lyd på den ene eller anden måde. Det kunne jo være super hyggeligt! ( Bare rolig, jeg bider ikke.... så tit) Men bloggen er ikke død for satan! Faktisk helt det modsatte! jeg begynder at have mere styr på hvad jeg laver i dagligdagen ( Så nu laver jeg faktisk mine afleveringer inden et kvarter inden afleverings frist.) Derimod vil jeg lægge noget mere musik op på bloggen, da det er hvad jeg går og bruger min tid på, og elsker at hygge lidt med! Så vær med på en lytter og forkæl jeres øre med lidt lækkert! Men hvad har verdens dårligste blogger ellers? En masse rod? Musik over alt? Nyt område på arbejde? Startet på et kørekort? Altså hvis jeg ikke virkede forvirret før, så gør jeg sikkert nu! Ja ja nu har jeg lige sagt at jeg vil lægge mere musik ud, og det har jeg da også tænkt mig at gøre! så her er et super lækkert track som man kun kan blive fascineret af! den måde man bruger en loop maskine kan jo næsten bliver kunstnerisk!
 Og fordi jeg er sådan en taber og jeg har forsømt bloggen så længe, ja så får i sgu en ekstra lille en!

 God aften og hav en fantastisk nat!

2 kommentarer:

  1. Hmmm, nope, synes ikke jeg genkender navnet, så tror ikke vi kender hinanden personligt :P (hvis vi gjorde ville jeg alligevel ikke kunne huske det, sådan en guldfisk er jeg, så det siger nok desværre i virkeligeheden ikke så meget men...)

    KUK-KUK, her er en lyd xD

    // Janni aka Gulde <>< Gulde.dk

    SvarSlet
  2. Skønt at få lidt respons! Husk at "like" min facebook side så du kan holde dig opdateret på nye indlæg!
    http://www.facebook.com/Tankemylder

    SvarSlet