torsdag den 31. januar 2013

Føler mig som en i 3. klasse?

Ej jeg går da bare og har ondt af mig selv, men lige pt. føler jeg at jeg går i 3.klasse da jeg har vokseværk i mine ben, og jeg mangler en tand... Det er lidt sjovt at jeg bliver overvældet af de minder om at mangle en tand og have vokseværk, ikke mindre end en uge før jeg fylder 18 og er " voksen" HAHAHAH! ja for jeg kan jo klart blive voksen...
Men ja, jeg er gået i totalt børnemode! Jeg savner helt at sidde og se svampebob firkant og spise fredags slik! Ja den gang jeg var barn, der var disneysjov nemlig godt!

Derudover, som ikke har noget overhovedet med at jeg føler mig som en lille unge. Så hører jeg ofte at folk gerne vil have jeg nævner dem i min blog
" Sig lige at jeg er lækker og sød"
"Sig at jeg er den sejeste ginger du kender" - Anne brix
"Sig at folk skal sige hej til den søde og lækre kassedame oppe i fakta ved hybenvej" - Sofie Rasmussen

Altså jeg er ikke en gavebod! Men jeg vil gerne svare jer hvis i skriver en kommentar eller noget på facebook!

Derudover har jeg også fået at vide at jeg ligesom har manglet lidt musik de sidste par indlæg, og det er der nogle som savner. Så det er jeg jo nødt til at lave om på!



Dette er min 100% ynglings sang lige pt! Man kan ikke andet end at elske den!
 Jamen giv dem da et lyt og hav en fantastisk dag!

2 kommentarer:

  1. Hey din douchebag!!! Det har jeg aldrig sagt du skulle skrive!
    Kærligst Anne Brix... (den SMUKKESTE ginger du kender)

    SvarSlet
  2. Men dine utallige forsøg på at komme med i et opslag, så lykkedes det endelig og så er du ikke tilfreds! ;)

    SvarSlet