onsdag den 27. februar 2013

Redbull/Kaffe

Godaften! Jeg er endelig ved at falde ned efter min fantastisk utrolig dårlige ide. Du, kære læser, tænker sikkert " Hmm hvad var det dog for en ide?" Jo nu skal jeg fortælle dig det!
I morges kunne jeg ikke vågne, som i at jeg kun kom ud af sengen ved at rulle. Da jeg så lå der nede på gulvet i en halv times tid, tænke jeg at det måske ville hjælpe med noget kaffe! "Jamen Luca det var jo en nogenlunde ide, det er da ikke noget dumt?" Nej... Men her kommer den dårlige del så; I min hjerne tænkte jeg " Hm, Redbull bliver man da også rimelig frisk af, hvad nu hvis man blander de to sammen?" Ja.... Der kan i måske se hvor det gik galt... Tossen gik ud og lavede en kop kaffe og blandede en Redbull i. Dette resulterede i at jeg svedte så meget at jeg gik 1 1/2 km i skole kun i en skjorte, udover det føltes det som om at mit hjerte dansede til dubstep. Ca sådan her:
Bagefter fandt jeg ud af at man faktisk kan få et rimelig seriøst hjerteanfald. Dette var selvfølgelig Bagefter!

( Ha joke det passer ikke, jeg læste det før... Men jeg skulle lige selv prøve!)

(Ja selvfølgelig tog jeg også et billede af det, man er jo lidt instagram like hunter noget.... )
Husk man like facebooksiden for at følge updates

Her er dagens soundtrack! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar