mandag den 28. januar 2013

Overspringshandlinger motherfu*ker!

Øhj jeg tror i alle kender denne følelse. Man sidder en sen mandag aften og tænker på de 3 afleveringer man har for til denne uge, og den man ikke rigtigt nåede sidste uge. Sidder og har et tomt word dokument fremme, men pludselig så ender man inde på youtube og sidder med mobilen i hånden. Ja det er sådan jeg har det, Faktisk er hele dette oplæg bare en undskyldning for ikke at lave aflevering. Altså jeg har hørt mange måder hvorpå man kan undgå overspringshandlinger, men jeg synes godt nok ikke at nogle af dem virker! Altså lige nu sidder jeg bogstaveligt talt og råber af mig selv: " KOM NU LUCA! GÅ I GANG! KOM SÅ!" Og når man tænker tilbage, ja så kunne man jo nå at lave to afleveringer på den tid, som man har brugt på at finde på undskyldninger for ikke at lave dem. Udover det så vil jeg lige kom med lidt opdatering omkring bloggen! * Jeg er snart oppe på 1000 sidevisninger, og det er jeg helt utrolig stolt over! Jeg har fundet ud af at folk faktisk gider læse den, og jeg har fået noget respons på den som jeg slet ikke havde regnet med! *Jeg har en facebook side! Kom ind og "like" den! Jeg bliver så skide glad når folk lige ligger en lille kommentar eller et vægopslag! ( Nu har i jo set hvor skide useriøs jeg er generelt, så i behøver jo ikke at være monster seriøse! bare lige gå ind og sige hej?) *Ja nu bliver lille jeg jo snart 18, faktisk på næste tirsdag! Så mon ikke om i får lidt sjove nyheder? *Jeg har fået en Tumblr! Jeg skal nok lige smække et link ind når jeg engang har fundet ud af hvordan det lort fungere! * Youtube profil! kunne der være noget ved, hvis jeg lavede en playliste der? Eller måske på en eller anden side? Eller bare inde på bloggen? ( Kom gerne med lidt respons!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar