onsdag den 30. januar 2013

Festival for helvede!

Øhj nu kan jeg godt mærke at det ligeså stille kilder lidt i maven efter en festival... Især når smukfest nu igen fortæller hvem der ellers kommer og spiller. Jeg savner lidt det der med at vælte rundt, være klam og beskidt, og ikke mindst fuld! ( Det er noget af det jeg er god til) og bare være ligeglad med alt! Det er nok noget af det fedeste! Øhj og bare tanken om en dejlig festivals-burger! Jamen jeg kan jo slet ikke vente, nu mangler jeg jo bare at bestille en billet. Det kommer nok lige om snart! Og man tænker " Hmm hvad kan mon gøre sådan en festival endnu bedre?" Nå jo, at en masse af de lækre mennesker fra Statsskolen kommer med! Sådan en lille camo med de skønne fulde og lettere alkoholiske mennesker, det kan jo næsten ikke blive bedre! ( Jo altså hvis de alle sammen var modeller eller sådan noget! men jeg må vel nøjes?) Altså ikke at de ser dårlig ud! Altså... Ja i ved hvad jeg mener! Hey ho! Udover alt det der gøjl jeg kom med! Ja så kan i da følge noget mere af alt mit gøjl og tankemylder! Jeg har nemlig lavet en tumblr, og lige nu gider jeg ikke ordne mere med designet, så nu kan jeg godt bare dele den her! Check den ud hvis i keder jer. Eller lad vær... eller det er da op til jer, jeg vil ikke bestemme over jer! Eller jo det vil jeg egentligt gerne, det kunne være lidt sejt! Men det kan ikke lade sig gøre, så nu stopper jeg bare! Godnat! eller det der! Morgen hvis du liger er stået op, oooog jeg er gået i selvsving igen! STOP SÅ! STOP DET!

Min Tumblr er her!

Facebook siden hvis du nu ikke følger den allerede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar