tirsdag den 22. januar 2013

Efterskole fyr! Savn? No homo...

Her på fredag skal jeg hen til min gamle efterskole, så skal vi se noget gymnastik halløj og sådan lidt. Og bagefter skal jeg hen til en gammel efterskole ven, og skal derefter fejre hans 18års sammen med en veninde han holder det med ( Jeg ved ikke om det gav nogen mening, men det lød godt i mit hoved.) For det første skal jeg nok forklare hvordan det er at savne ham fyren, nemlig sådan man ofte savner efterskole venner. Prøv at lad som om at du har en kæreste ( Hvis du har en, så har du slået op og fået en nyere som er endnu sødere og flottere!)... Arg det var bare en joke, den gamle kan nok godt fungere! Derefter tager du rundt om jorden, du ser en masse søde drenge/piger, men ingen er som din kæreste. Når du kommer til lille Danmark igen, når du kun lige at lande og så skal du afsted igen. Du har nu været afsted i to år.... Ja ca så meget som du vil savne din kæreste. Vil jeg savne den lille efterskole fyr! Kender i det hvor man bare kender hinanden så godt, og selvom man sjældent snakker sammen kan man bare følge med i deres liv? P.S. Hvis Mette Mark og Abus læser dette, så glæd jeg til jeres gave... det bliver... gustent?
( No Homo!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar