tirsdag den 15. januar 2013

Long time no fucking see!

Er han død? Er han væk? Nej han er sgu bare helt utrolig doven og har haft alt for meget i hans lille hoved... Men nu har jeg fået nosset mig sammen til at skrive et blogindlæg, og kan med god samvittighed sige at det næste blogindlæg først kommer i weekenden, da jeg tager til Hamburg/Berlin... Eller det der, det er ihvertfald en tysk by! ( Jeg tror da den er tysk... Det finder jeg vel ud af?) Lige pt har jeg en følelse af at jeg ikke kan styre eller bestemme en skid? Kender i det? ( I skal ikke svare, det vil bare være fjollet at sidde og snakke til jeres computer imens i læser dette.) Jeg skal nemlig ud og få hevet nogle tænder ud, ikke bare for fornøjelsens skyld... Eller måske er det, jeg har ikke prøvet det før. Men jeg håber godt nok ikke jeg får smag for det. Derudover skal jeg planlægge en 18 års... Og ja det går ikke ligefrem snildt, der er alt for mange beslutninger at tage af en fyr som ikke har nogle meninger, og går rundt i en konstant forvirring. Så hvad gør jeg når jeg er så skide forvirret og ikke kan finde ud af noget? jo ser du, kære læser. Jeg hører musik, og jeg hører en fandens masse af det! Så nu kommer der lige et lille lækkert track som du kan høre sådan en dejlig aften ( Hvis du da læser dette dårlige og længe ventede indlæg en aften) - Luca

Ingen kommentarer:

Send en kommentar